Focus op toegevoegde waarde


Bij de verzekeringsoplossingen die Amazon Insurance uitwerkt voor haar partners, focussen we steeds op het creëren van toegevoegde waarde voor het merk, de dealers en de eindklanten.

Het bundelen van de aankoop van een voertuig en het afsluiten van een autoverzekering versterkt het klantenvertrouwen en de merkbeleving. Uw dealers en verkopers worden zo hét aanspreekpunt voor een geïntegreerd mobiliteitsaanbod van uw merk. Zo bouwt u aan een optimale klantenrelatie.

Partner in bescherming


Amazon Insurance ontwikkelt verzekeringsoplossingen op maat. U kunt kiezen tussen verschillende distributiemodellen voor de verkoop van verzekeringen:

  • lead generation via de website van uw merk;
  • geïntegreerde verkoop van voertuig én verzekeringen door de dealers.

Amazon Insurance ondersteunt haar partners maximaal. Zo verzorgen we productinhoudelijke en commerciële opleidingen (o.a. de MiFID-verplichtingen). Voorts garanderen we een professionele en correcte opvolging en krijgen eindklanten van ons een optimaal advies.

Kennis van zaken


Al 25 jaar lang bouwt Amazon Insurance lange termijnrelaties uit met haar partners. Dit doen we door ons op creatieve, loyale, billijke en professionele wijze in te zetten voor hun belangen.

Door onze jarenlange ervaring zijn we intussen uitgegroeid tot dé automotive verzekeringsspecialist voor premium automerken en leasingmaatschappijen. Onze expertise staat garant voor een betrouwbare dienstverlening en een duurzame samenwerking.

Verzekeren op maat

We denken samen met u na over oplossingen op maat van uw klanten.

Teamspelers

Wij staan u bij en willen bovenal een lange termijnrelatie met u uitbouwen.

Opleiding op maat

We verzorgen opleidingen voor uw netwerk, zodat uw verkopers over de juiste kennis beschikken.

Verzekeringsspecialist

Amazon Insurance beschikt intussen over 25 jaar ervaring in autoverzekeringen.

Happy Partners